کاربردهای مه‌پاشی نیمه صنعتی مداری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 25 دی 1402
بازدید : 1445
نویسنده : کتابخونه


نبولایزر نیمه صنعتی Orbit یکی از تجهیزات لازم برای خنک سازی و مرطوب سازی محیط می باشد که در فضاهای مختلف کاربرد فراوانی دارد. دانستن ویژگی های این دستگاه به شما کمک می کند تا خرید بهتر و کارآمدتری را تجربه کنید. در مقاله بعدی با این ابزار صنعتی، کاربردهای آن و مزایای خرید آن بیشتر آشنا خواهیم شد. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

مه پاش نیمه صنعتی Orbit را بررسی کنید

مه پاش نیمه صنعتی برند Orbit نوعی سیستم رطوبت و خنک کننده است که برای فضاهای باز طراحی شده است. از این روش در فصل تابستان به عنوان روشی مناسب برای رهایی از سرما و کاهش دمای فضا استفاده می شود. این ویژگی مهم آن را در مکان هایی مانند هتل ها، استادیوم ها، رستوران ها، اتاق های کنفرانس و غیره کاربردی کرده است.

لازم به ذکر است که این سیستم پخش مه نیمه صنعتی علاوه بر خنک سازی فضا، رطوبت ملایمی را نیز در فضا ایجاد می کند. به این ترتیب او با نازل های 15-30 میکرونی که در یک شلنگ فشاری قرار می گیرد، آب می پاشد. نازل های ابزار، قطرات آب را به صورت ریز و پودری در محیط پراکنده می کند و این قطرات با دریافت گرمای محیط به بخار تبدیل می شوند. این فرآیند در نهایت باعث خنک‌تر و تازه‌تر شدن هوا می‌شود، بدون اینکه محیط را مرطوب کند.

نرم افزار حفاظت از مدار

همانطور که گفته شد مه صنعتی نیز مانند سایر مه پاش ها برای خنک سازی هوا و ایجاد رطوبت مورد استفاده قرار می گیرد. در این سیستم، آب با استفاده از پمپ های فشار قوی از مخزن به داخل شیلنگ ها تزریق می شود و از طریق نازل های تعبیه شده در این شیلنگ ها به اطراف پاشیده می شود. به عبارت دیگر، کارایی، طراحی و ساختار ابزار است که آن را برای استفاده در اتاق های مختلف مفید می کند. در ادامه به بررسی مهمترین زمینه های استفاده از این ابزار می پردازیم:

سیستم مه پاش برند Orbit نقش موثری در کاهش گرد و غبار، کنترل آفات گیاهی و تولید غلیظ غلیظ از مواد مغذی ضروری برای گیاهان در سالن های پرورش قارچ و زعفران دارد.

استفاده از این دستگاه برای ایجاد سرمایش و کاهش رطوبت و دما در سالن ها و خانه های بزرگ به عنوان یک راه حل موثر و مقرون به صرفه شناخته می شود.

قارچ کش های آتش مداری نیز به طور گسترده در مزارع دام و طیور به ویژه در فصول گرم سال استفاده می شوند.

از دیگر کاربردهای این ابزار می توان به سیستم خنک کننده فضاهای نزدیک استخر و آلاچیق اشاره کرد.

راندمان بالای سیستم مه پاش نیمه صنعتی برند Orbit باعث شده است که در برخی از آزمایشگاه ها و محیط های دیگر که هم نیاز به رطوبت و هم خنک کننده دارند، به طور گسترده مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین استفاده از این ابزار برای خنک سازی محیط در رستوران ها، کافه ها، بستنی فروشی ها و حیاط هتل ها موثر است.

از محصولات Orbit Home برای خنک سازی فضا در پشت بام، بالکن و پاسیو نیز استفاده می شود.

مزایای خرید مه پاش نیمه صنعتی برند Orbit

Orbit برندی است که کیفیت محصول آن برای همه ثابت شده است. Orbit Fogger یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین محصولات این برند است که خرید و استفاده از آن با مزایای زیادی همراه است. اولین و مهمترین مزیت خرید این دستگاه مرطوب کردن و خنک کردن محیط است که برای استفاده در مکان های مختلف مفید است. یکی دیگر از کاربردهای این تجهیزات مهم صنعتی حذف ذرات معلق در محیط و تصفیه هوا می باشد.

ارزان شدن سیستم آبیاری و بهینه سازی مصرف یکی دیگر از مزایای استفاده از این ابزار است که نقش زیادی در کاهش هزینه ها دارد. از دیگر مزایای خرید این محصول امکان سمپاشی یکنواخت می باشد. سیستم توزیع مه Orbit به طور مساوی 60-70 متر مربع را پوشش می دهد و دما را 6-10 درجه سانتیگراد کاهش می دهد. فواصل اسپری را می توان با استفاده از یک تایمر در تقویت کننده نیز تنظیم کرد.
https://harikakhabar.ir/?p=28853
اگرچه تمامی عناصر ذکر شده بسیار مهم و تاثیرگذار هستند، اما مهمترین ویژگی در هنگام خرید این دستگاه قیمت مناسب آن است که آن را برای استفاده در فضاهای مختلف مفید می کند. همچنین نصب و استفاده آسان است و نیازی به ابزار خاصی ندارد. تا بتوانید دستگاه را طبق توضیحات محصول نصب کنید و اطلاعات بیشتری را از فروشنده دریافت کنید. با این حال، اگر نصب امکان پذیر نیست، توصیه می شود از یک تکنسین حرفه ای کمک بگیرید.

قیمت خرید مه مداری

قارچ کش های برند Orbit صنعتی، نیمه صنعتی یا خانگی هستند. به عبارت دیگر قیمت به قدرت دستگاه بستگی دارد. برای تجربه یک خرید مطمئن و مقرون به صرفه؛ بهترین راه حل خرید از یک فروشگاه معتبر است. بازرگانی آب نرو یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های عرضه کننده تجهیزات و ماشین آلات صنعتی و نیمه صنعتی می باشد. با کیفیت محصول بالا و قیمت مناسب. با توجه به استفاده و بودجه مورد نظر؛ می توانید یکی از دستگاه ها را انتخاب کنید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com